שתחיה בזמנים מעניינים

שתחייה בזמנים מעניינים – זו קללה סינית ידועה.  ללא ספק החיים בתקופה האחרונה לא מניחים לנו לחיות בשקט. 

מגיל קטן סיפרו לנו סיפורים על חלום אמריקני, על בית וחצר וכלב ושני ילדים ושגשוג וסופים טובים וכעת מגלים שאכן זה היה חלום ולחיים יש תכנונים אחרים. אין רגע של שקט או תחום בחיינו ללא בעיות – מהמשפחה, הילדים, הזוגיות, הפרנסה, המדינה וגם הטבע לאחרונה שולח לנו צרות כמו קורונה ואסונות. 

מה קורה פה? העולם השתגע? למה כל זה קורה? 

תורת הקבלה היא חכמה שהועברה אלינו מאבותינו והיא לומדת את חוקי הטבע והכוחות הפועלים בו והתשובה שלה היא חד משמעית – אין כאן מקרה או טעות. הטבע שולח לנו את כל המכות – שבהן הקורונה היא רק גל ראשון – כדי שנעבור תהליך של התבגרות. הווירוס הוא אמצעי לטבע ללמד אותנו מהי צורת החיים הנכונה. 

בטבע כל רמות הקיום מתקיימות בהרמוניה כשכל רמה משרתת את האחרות. כל הרמות חוץ מרמה אחת – המדבר – בני האדם. היחידים שמנצלים את השאר ובמיוחד אחד את השני!! ומוציאים בכך את כל הטבע מהאיזון. אנחנו רואים בעיניים הרי איך במו ידינו הרסנו כל חלקה טובה וכמה סבל אנחנו גורמים לכל היצורים החיים. 

התקופה הזאת הסתיימה. האנושות  היא כמו וירוס במערכת ומביאה עלינו את כל התופעות שאנחנו מרגישים. אלו לא עונשים אלא הדרך של הטבע להראות לנו שצריך לשנות את היחס לסביבה ואחד לשני. ראינו איך בהסגר תופעות מופלאות – נהרות התנקו מעצמם, בעלי חיים שוטטו לצד בני האדם ללא פחד וללא תוקפנות. כלומר הגורם שמזיק הוא אנחנו בלבד! 

האגו האנושי יוצא מכלל שליטה ואנחנו מרגישים זאת בכל תחום בחיינו, בואו נודה. אם נשתנה מרצון, אם אפילו רק במחשבה נרצה לעשות טוב, ולחשוב טוב על אנשים אחרים נראה שינויים גדולים חיוביים. אנשים אחרים? בדיוק!! 

רמת המדבר היא הרמה הגבוהה בטבע ואם נסדר את היחסים בין האנשים , נתחבר – כל שאר הרמות בטבע יסתדרו מאליהם. 

לשם כך זקוקים אנו לשיטה. והיא קיימת ומחכה מאות שנים לרגע הנכון להתגלות – חכמת הקבלה. שיטת החיבור. השיטה שמלמדת איך ניתן להתחבר מעל לאגו ולהגיע לאיזון. אנחנו הישראלים אמורים להתחיל בתהליך הזה ולהעביר אותו לכל העולם – אור לגויים. 

אין צורך במכות או וירוסים. נעשה מה שישראלים עושים הכי טוב – נסים. נתחבר מעל לכל ההבדלים, בשביל המשפחות שלנו, המדינה ואפילו כל העולם ונראה איך הטבע בכבודו ובעצמו משתף איתנו פעולה ואפילו היחס של אומות העולם למדינה. כי החיבור הטוב בין האנשים הוא הפתרון לכל. קבלה לעם –  בואו לגלות את התשובה.