דירות חדשות בדרום

דירות מעניינות שראיתי שנבנות כיום בדרום – גם באילת וגם באשקלון. אילת אמורה להתרחב מאוד עם התוכניות פיתוח המרחביות שאושרו לאחרונה וגם נראה כי אשקלון עתה בתקופת הרגיעה לאחר המבצעים האחרונים בעזה והמתיחות נמצאת בתקופה יחסית טובה שנפגעה מעט מהקורונה.

דירות באילת
פרויקט של חברת יוסי אברהמי https://yav.co.il

באילת ניתן למצוא את פרויקט טורקיז ביי של חברת אאורה. מדובר בפרויקט של בתים צמודי קרקע המחולקים לדירות גן ודירות גג עם בריכה פרטית בדירות הגן ואפשרות ללכת לים בפחות מחמש דקות ולרחוץ במפרץ אילת. הבתים מעוצבים בצורה מודרנית וחדשנית והאמת שהם זמינים לאכלוס מיידי כבר עכשיו. פרויקט אחר שרק התחיל לנוע כרגע הוא פרוייקט נווה דקלים שנבנה במרכז העיר. הפרויקט של חברת נווה ים סוף מציע דירות 2,3,4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים גדולים ומפוארים עם נוף להרי אילת ולים סוף מהפנטהאוזים ובמחירים התחלתיים נמוכים במיוחד.

עוד חברה שבונה לא מעט באילת וכרגע מציעה שישה פרויקטים שונים ברמות מחירים ויוקרה שונות היא חברת "יוסי אברהמי" הבונה את פרויקט התמרים 13, פרויקט גולף גולד, פרויקט סי סייד, פרויקט רזידנס דה גולף, פרויקט פארק ים VIP ופרויקט פארק ים 10. אמנם הפרויקטים שונים זה מזה משום שחלקם הם מתחמי דופלקסים והאחרים בניינים יוקרתיים מאוד ברמה של בית מלון 5 כוכבים אם לא יותר, אך המשותף לכולם הוא איכות הבנייה והגישה היוקרתית והמפנקת לחיים באילת.

באשקלון ניתן למצוא שני פרויקטים מעניינים אחד של חברת שיכון ובינוי שבונה בשכונת ברנע. הפרויקט בשם חלומות ברנע הירוקה מציע דירות 5 חדרים החל ממיליון שש מאות אלף שקלים. הפרויקט שכבר אוכלס במעל ל600 משפחות מציע 900 דירות 4-5 חדרים, דירות גן, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים, חלקן לכניסה מיידית. הדירות הגבוהות מציעות נוף יפה למושבי לכיש. הפרויקט מאפשר יציאה מהעיר תוך 3 דקות נסיעה בלבד וממוקם בקרבה לתחנה הדרומית של קו הרכבת הפרברית שייקח אתכם בשיא הנוחות למרכזי העסקים והבילוי של ת"א. פרויקט נוסף מעניין באשקלון הוא פרויקט אפגד עיר היין של חברת אפגד הממוקם בשכונת עיר היין בחלקה הצפון מזרחי של העיר. הפרויקט מציע 247 דירות בארבעה בניינים בני 13 ו-15 ומוצעות בו דירות בנות 5 חדרים ופנטהאוזים למכירה. הדירות מותאמות ומעוצבות מתוך התחשבות בתא המשפחתי, ללא צורך בהתפשרות על מרחב או מס' החדרים. הפרויקט ממוקם בכניסה לעיר בסמוך לכביש 4, ליד גני ילדים ובתי ספר ובמרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת.