האם כדאי לאכול עוף בתנור במסעדה?

מנת עוף בתנור ניתן להשיג כמעט בכל מסעדה, בית קפה ואפילו מסעדות פועלים שונות, המנה הכל כך טעימה ומשביעה הפכה לפופולרית בגלל מגוון הסיבות ואחת מהן כמובן היא שניתן לעשות זאת בבית.
בעזרת מגוון רטבים שונים, עשבי תיבול כאלו ואחרים יהיה אפשר גם להפוך את המנה הבייתית לכל כך ייחודית שאפילו במסעדות הכי נחשבות לא נמצא טעמים שכאלו. ומנגד גם המסעדות בשנים האחרונות הולכות ומגוונות את היצע מנות העוף בתנור ובכלל, ולא פעם השאלה היכן לאכול עוף בתנור האם במסעדה או בבית הופכת לשאלה כמעט מורכבת.

למה לאכול עוף בבית?

אפשר להתחיל עוד מהבחירה של העוף, בין אם העוף טרי או קפוא הבחירה תהיה בידי מי שלקח על עצמו להכין את העוף(או שלא). בחירה זו יכולה לסקור גם את הצד הבריאותי, שכן בחירה של עוף טרי כזה ללא סימנים של דם או עוף קפוא שלא הוזרקו לו חומרים כאלו ואחרים בכדי שיגדל, עלולים להיות בחירה די חשובה. עוד יתרונות בעשיית עוף בתנור בבית היא כמובן האופן שבו ננקה את העוף, שכן לאלו החוששים מרמת הגינה נמוכה במסעדות זהו פתרון מושלם. והיתרון אולי הבולט מכולם הוא כמובן מנעד הטעמים שנבחר להכין, בין אם עוף עם רוטב ברביקיו תחת צלייה איטית ועד לעוף ממולא באוזר ובמגוון טעמים שונים.

היתרונות של עוף במסעדה

אם הטעמים היו אחד מהיתרונות הבולטים בהכנת עוף בבית, הרי שבכל הקשור לאכילת עוף במסעדה היתרון הזה כמעט עצום. כיום ניתן יהיה למצוא עוף בתנור במגוון טעמים, החל מהעוף המפורסם של "אהרוני" שמגיע בטעמים של עשבי תיבול  או בטעמים אסייתיים שונים. את טעמי העוף השונים ניתן למצוא בכל רחבי הארץ, מ"מוג'ו" שבנתניה ועד לעוף רויטסירי בבאר שבע, אך מלבד זאת חשוב להכיר כי מרבית מנות העוף שנמכרות מגיעות כפול מהמנה הממוצעת שרובנו אוכלים בבית. וכמובן היתרון האחרון ואולי הנוצץ מכולם אלו התוספות השונות שנוכל לקבל ומבלי לעמול כל כך קשה במטבח לפני כן, מנות עוף יכללו בדרך כלל תפוחי אדמה, אורז, ירקות מבושלים או טריים ועוד.