המחיר של גירושין-כמה עולה עורך דין מתאים?

יש משפט שאומר- צריך לדעת  לא רק עם מי להתחתן אלא גם ממי להתגרש, ולעיתים המציאות אכן עלולה להפוך את המסע הרומנטי והזוגי אל סיוט מתמשך עבור כל אחד מהצדדים ולבסוף להוביל גם לפירוק התא המשפחתי. מקרים שכאלו לא פעם עלולים להיות סבוכים, בין אם מדובר בילדים מעורבים, ברכוש רב ועד אל מטענים רגשיים שעלולים להכביד על הליך הפרידה. בין כה וכה במקרים שכאלו חשוב להתייעץ ולקבל ליווי מעורך דין המתמחה במקרים שכאלו, גם בכדי לא לעשות טעויות אשר עלולות לפגוע בעתיד הכלכלי והמשפחתי שלנו וגם בכדי למצות את הזכויות שלנו אל מול בן או הבת הזוג הקודמים כפי שמפורט ב – https://www.geronadv.co.il/

עורך דין גירושין-עלויות אפשריות

כאמור שימוש בשירותיו של עורך דין המתמחה בענייני גירושין, יכלול בכל מהמקרים מספר לא קטן של שירותים, בין אם מדובר בפגישות ייעוץ לאחר קבלת ההחלטה על פתיחת הליך הגירושין ועד אל פגישות לאחר תחילת ההליך. עלות של פגישת ייעוץ נעה בין חמש מאות ועד לאלף וחמש מאות שקלים, כמובן שהמחירים עלויות להשתנות בהתאם לניסיון של עורך הדין, לכמות התיקים בהם הוא מתעסק ועוד. כמו כן יתקיימו עוד הליכים נוספים כאשר אחד מהם ואולי המשותף לכל תיקי הגירושין הוא הגשת תביעה וייצוג בבית משפט, בין אם בשל חלוקת רכוש ועד אל מזונות . כל אחת מהתביעות הללו לעיתים תכלול עלות גלובלית, החל משלושים אלף שקלים ועד למאה ועשרים אלף שקלים.

הוצאות נוספות

כמו כן הליכים משפטיים במסגרת הליך גירושין, ככל הנראה ידרשו שירותים נוספים מצידו של עורך הדין החל מעלויות של דיונים נוספים בבית המשפט שעלולים לנוע בין אלף עד שלושת אלפים שקלים ועד לפגישות גישור. כמו כן לצד הוצאות אלו קיימות גם לא מעט הוצאות משפטיות אחרות כמו אגרות, שגובה עלותן משתנה ונע בין שלוש מאות ועד לארבע מאות שקלים. במידה וגזר הדין אינו לרוחנו, שירותיו של עורך דין המתמחה בדיני גירושין יהיו בין חמישה עשר עד חמישים אלף שקלים להליך ערעור של פסק הדין.