חברת הבניה הטובה בישראל

במדינה בה סקטור הנדל"ן נחשב לאחד הסקטורים המבטיחים והמרתקים, אי אפשר שלא להתעלם מהתחרות הגדולה לא רק אחר אדמות לבנייה, אלא גם על ליבם של הלקוחות וכמובן בדיוק נכון של העיצובים והתחדשות מעניינית. על כן חברות הבניה בישראל מדורגות אחת לכל שנה, כאשר קיימים כמה מאפיינים לדירוג זה, החולש החל מכמות העובדים, מספר הפרויקטים וכמובן היכולת הפיננסית של כל אחת מהן. לכן לפני שרוכשים דירה חדשה, מומלץ להיכר אילו חבורת בנייה הפכו למובילות בשנים האחרונות, בין אם אלו חברות פרטיות המובילות מגוון פרויקטים ברחבי הארץ ובין אם בחברות המבצעות פרויקטים נלווים של בנייה. אז מי חברת הבניה הטובה בישראל?

חברות בניה מובילות – בנייה ותשתיות

בין חברות הבניה המובילות בישראל ישנן כמה המובילות לא רק בבניית בתים, אלא גם תשתיות ואפילו בנייה חובקת עולם כאשר אחת מהחברות המובילות כיום בקטגוריה זו היא לא אחרת מאשר חברת אלקטרה.
החברה אשר נוסדה בשנת 1945 מבצעת בשנים האחרונות עבודות בנייה שונות הכוללות בניית תשתיות, אלקטרו-מכניקה, עבודות גמר ותשתיות וכמובן עבודות חשמל כמו בניית תחנות כוס, מערכות סולאריות ועוד.

החברה שסיימה במקום הראשון על פי מדד "duns 100" של שנת 2021, מחזיקה מעל לעשרת אלפיםעובדים וצברה הזמנות בשווי של כשמונה עשרה מיליארד שקלים. וממש תחתיה מצליחה חברת "דניה סיבוס בע"מ" לקטוף את המקום השלישי, כאשר חברת הבת של חברת אפריקה ישראל מבצעת פרויקטים אדירים הכוללים ייעוץ הנדסי ועד לבניית מרכזים מסחריים, בתי יוקרה, מלונות ואפילו בסיסים ברחבי ישראל. החברה המורכבת מכמה חברות בת מחזיקה גם קרוב לאלפיים עובדים והון עצמי בן שמונים מיליון שקלים.

חברות בניה נוספות ומוצלחות

מבין שאר החברות הללו נוכל למצוא גם את "קבוצת תדהר" הנחשבת לבין חברות הבניה הטובות בישראל ומאפשרת בנייה מכל השלבים, החל משלב היזמות הכולל רכישה של קרקע והשבחה ועד לרישוי, בנייה וכמובן עבודות גמר. קבוצת תדהר הנחשבת למובילה בתחומה, מבצעת גם עבודות ברחבי העולם, ולה קרוב לאלף עובדי חברה.

חברה נוספת היא חברת אשדר, אשר משתלבת בבנייה הישראלית מעל לארבעים שנים ועושה זאת בלא מעט ערים ברחבי ישראל, החל מפרויקטים של תמ"א 38 ועד לבנייה של דירות יוקרה מרהיבות באזורים נחשקים בארץ.