טיול מאורגן למזרח

התייר הישראלי ככל הנראה כבש כל נקודה שעל הגלובוס, בין אם נוכל למצוא תיירים במדינות אמריקה הקרות כמו קנדה ועד למדינות אפריקה החמות או אירופה. אבל יעד אחד שהתייר הישראלי מאוד מאוד אוהב הוא ללא ספק אזור המזרח הרחוק, שם ניתן למצוא תרבויות מגוונות ומיוחדות אשר משלבות בתוכן גם את התרבות המערבית ובכל זאת מצליחות לספק אותנטיות מרעננת. טיול מאורגן למזרח יכול להיות אופציה מצוינת להיכרות מעמיקה עם מדינות המזרח הרחוק, גם עור מטיילים שכבר שחווה את מדינות אסיה בטיול תרמילאים וגם עבור כאלו שעוד לא ביקרו במדינות אסיה כלל. לגבי טיולים כשרים מומלץ לבקר באתר https://geshertours.co.il/

לאן מומלץ להגיע בטיול מאורגן למזרח?

מדינת תאילנד ידועה בשווקי הרחוב התוססים שלה, המקדשים המעוטרים והחופים הבתוליים שלה, כשהיא מספקת שילוב שובה לב של תרבות, היסטוריה ויופי טבעי. יחד איתה גם מדינת יפן נחשבת ליעד מדהים ביופיו, עם מיזוג הרמוני של מסורת ומודרניות. מדינת יפן מהפנטת את המבקרים עם המקדשים העתיקים, הערים העתידניות והנופים הציוריים שלה. ומדינה לא פחות מיוחדת היא וייטנאם, המציעה היסטוריה מרתקת שלה, הנופים עוצרי הנשימה וחיי הרחוב התוססים. וייטנאם מציעה שילוב ייחודי של טבילה תרבותית וחקר טבעי.

למי טיול מאורגן למזרח מתאים?

אפשר לומר כי טיול מאורגן אל עבר מדינות אסיה, מכיל בתוכו מספר עצום של פעילויות וחוויות ידידותיות גם למשפחות, החל מנופים קסומים, פארקים לילדים ועד לחוויות חד פעמיות באזורים טרופים וקסומים.  כמו כן גם עבור הרפתקנים טיולים מאורגנים במזרח יוכלו להתאים, החל מחוויות טיפוס אקסטרים ועד לצלילה במים הבתוליים של דרום מזרח אסיה.

מה MUST  לראות במזרח?

בעוד שאסיה מציגה מגוון אינסופי של אטרקציות, הנה כמה יעדים שהם כמעט חובה לכל מטייל במזרח. הראשונה היא החומה הסינית, כשמדובר באחד המבנים האייקוניים ביותר בעולם, המציע נופים פנורמיים והצצה אל ההיסטוריה העשירה של סין. ובמדינת קמבודי מומלץ לבקר במתחם המקדשים המעורר יראת כבוד, עדות לפלאים הארכיטקטוניים והמשמעות הרוחנית של האימפריה החמרית. ויעד אחרון ומדהים לא פחות הוא הטאג' מאהל בהודו, ראו את אתר של השמור על ידי אונסק"ו, המכיל יצירת מופת ארכיטקטונית וסמל לאהבה מתמשכת.

הכנות למזרח

כשמדובר על טיסה ליעדים רחוקים מומלץ לוודא כי הדרכון תקף לפחות לשישה חודשים מעבר לתאריך הטיסה. יחד עם זאת מומלץ גם לבדוק את דרישות הויזה ולהגיש אותן זמן רב מראש במידת הצורך.יחד עם זאת מומלץ להבין אילו חיסונים מומלצים עבור כל מדינה אליה נבחר, ובמידת הצורך להצטייד באמצעי זהירות מותאמים אל היעד אליו נבקש להגיע.